Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Καλή μας αρχή!

Καλημέρα Μας!

 

 Με αυτήν τη πρώτη ανάρτηση θέλω να σας καλωσορίσω σε αυτό το blog και να σας καλέσω σε ένα ενημερωτικό ταξίδι γύρω από το Μητρικό Γάλα και τον Θηλασμό.

Ποιά είμαι: 

Λέγομαι Ειρήνη Λούκου, ζω στο Ηράκλειο Κρήτης και έχω ένα αγοράκι 8 μηνών.

 

Καθ' όλη  την διάρκεια της εγκυμοσύνης και ακόμα περισσότερο μετά τον τοκετό, διαπίστωσα την έλλειψη πληροφόρησης πάνω σε θέματα κύησης, τοκετού, μητρικού θηλασμού και γάλακτος. Τον φόβο και την άρνηση που μπορεί να δημιουργηθεί. Πόσο εύκολο είναι να μπερδευτείς όταν δεν έχεις σωστή και ολοκληρωμένη ενημέρωση!

 Έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το blog. 

 

Στόχος:  

- Η δημιουργία μιας κοινότητας για επικοινωνία και υποστήριξη. Ένας διαδικτυακός χώρος όπου θα μοιραστούμε εμπειρίες / απόψεις / προβλήματα / συμβουλές.

-Θα καλέσω ειδικούς γιατρούς / μαίες / σύμβουλους θηλασμού να προσφέρουν τις γνώσεις τους και να απαντήσουν σε προβληματισματισμούς μας. 

 

Είστε ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε μαζί μου. Να μοιραστείτε την ιστορία σας, την πείρα και τις γνώσεις σας. 

 

Σας περιμένω.

 

4 σχόλια:

  1. Ειρηνη μου καλη αρχη!Ανυπομονω να μοιραστουμε τις αποψεις μας και τις εμπειριες περι εγκυμοσυνης,μητροτητας,θηλασμου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ.
      Μπορείς να μου στείλεις τις εμπειρίες σου και να τις ανεβάσω ως ανάρτηση με το όνομά σου.

      Διαγραφή
  2. Το ονομα μου ειναι Σοφια και ειμαι μητερα 2 αξιολατρευτων παιδιων!!Βαση της δικια μου εμπειριας θελω να πω σε ολες τις μελλουσες ή ηδη υπαρχουσες μανουλες,να ακολουθησουν το ενστικτο τους και να ασπαζονται συμβουλες απο υπευθυνους επαγγελματιες υγειας ακομα και απο μητερες που γνωριζουν καλα,ενα απο τα πιο σημαντικα θεματα της αφετηριας της μητροτητας,που ειναι ο θηλασμος γιατι δυστυχως υπαρχει μεγαλη παραπληροφορηση!Εν ολιγοις εχω να σας πω,πως η φυση τα εχει δημιουργησει ολα τελεια και σοφα!Ο θηλασμος ειναι στην φυση μας και ειναι το καλυτερο δωρο που μπορουμε να δωσουμε στα μωρα μας που ερχονται στην ζωη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Σοφία για την συμβουλή σου και συμφωνώ απόλυτα! Θέλω μόνο να προσθέσω, παρά το γεγονός οτι ο θηλασμός είναι στη φύση της γυναίκας, κάποιες φορές δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί.
    Γνώμη μου είναι οτι: ο θηλασμός είναι ό,τι καλύτερο για το παιδί και τη μητέρα, όσο παραμένουν και οι δύο υγιείς.
    Θα αναφερθώ σε αυτό σε μία επόμενη ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή